Niagara pre-night - Reisverslag uit Syracuse, Verenigde Staten van tcusa - WaarBenJij.nu Niagara pre-night - Reisverslag uit Syracuse, Verenigde Staten van tcusa - WaarBenJij.nu

Niagara pre-night

Door: Timo & Chris

26 December 2006 | Verenigde Staten, Syracuse

Hi there,

We zijn nu in Syracuse, met dikke Kia Soirento jeep:D, rijd goed... Bijna bij niagara falls, we zijn nu gestationeerd in een motel, echt supermooi in new york en alles, we hebben zat foto's maar geen kaartlezer dus daar moeten jullie op wachten. Empire state building is HOOOOG, haha maar wel supermooi uitzicht!! Morgen niagara falls dus, gaat ook geweldig worden, we houden jullie op de hoogte, en gelukkig nieuwjaar alvast weer.

Greetz

T-MO en Chris

• 26 December 2006 - 23:02

10us:

Hey jullie ook he... veel plezier nog! nog een weekje... en timo hoe zit het eigenlijk met al die vrouwen... we hebben nu alleen heather gezien ;) maar zijn der niet meer? of hou je die foto's liever voor jezelf :P
    tot snel...

Grtz martijn

• 27 December 2006 - 09:38

Kitty En John :

jullie ook vast een fijne jaarwisseling en nog een hele leuke week daar geniet er maar van groeten van ons allemaal

• 27 December 2006 - 12:56

Arie Vanessa En Kids:

jullie ook een fijne jaarwisseling alvast en geniet idd nog maar ff van die laatste week.
    veel plezier dus
    groetjes ons

• 28 December 2006 - 21:32

Tim :

nog een fijne jaarwisseling al vast en geniet nog van die laaste paar dagen groetjes tim

• 31 December 2006 - 15:22

Hans & Thea:

wij wensen jullie
    een fijne jaarwisseling, en
    een goede reis en een behouden thuiskomst.groetjes
    van ons.

• 31 December 2006 - 18:19