Back from canada, almost at home - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van tcusa - WaarBenJij.nu Back from canada, almost at home - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van tcusa - WaarBenJij.nu

Back from canada, almost at home

Door: Timo & Chris

01 Januari 2007 | Verenigde Staten, New York

Dag peepz,

Hier een kleine update vanuit de states, we zijn nu weer in new york, vannacht nieuwjaar gevierd op Times Square, zoooooo mooi dat he, 10 seconden aftellen met zoveel mensen is echt zo indrukwekkend!! Nu nog een paar daagjes new york en dan alweer de terugreis, het is echt supersnel gegaan en we gaan nog veel beleven tot die tijd. We zijn afgelopen tijd in Canada geweest, na de niagara falls zijn we door canada naar detroit gereden, daar even geweest, doorgereden naar washington, die kant op in ieder geval, we kwamen uit op route 33, die liep door verschillende bergen heen, dus we hebben zo een beetje alles meegemaakt hier, sneeuw, regen, hagel, mist en natuurlijk niet te vergeten, heeeeel veeeeel zonneschijn!!! die route 33 door de bergen was net een attractiepark, bochten en snelheden in het donker, superspannend... De volgende dag zijn we de endless caverns ingegaan, ook indrukwekkend, een stel grotten ontstaan door het stromen van een rivier erdoor, echt mooi... daarna door washington heen, in recordtempo langs alle sightseeing dingen geweest als het witte huis en capitol, het was precies de dag dat ex president ford begraven werd, dus alles afgezet enzo, maar toch hebben we overal een glimp van op kunnen vangen. Nu dus nog new york, jullie horen de rest bij thuiskomst wel;) wij gaan nog een paar dagen genieten, moeten jullie ook doen! tot donderdag, dan kunnen we het nieuwe jaar officieel inluiden!

Greetz,

Timo en Chris

• 01 Januari 2007 - 19:30

Wendy:

echt leuk wat jullie daar allemaal gedana hebben ook leuk dat we alles hier konden lezen jammer dat we nii meer fotos kunne zien maar dat komt vast nog wel!

goede terug reis alvast en geniet nog even

xxx wendy

• 01 Januari 2007 - 19:38

Kiki En Andre:

Te gek wat jullie allemaal mee maken daar. Maar volgens mij niet alles zonder gevaar. Maar genieten doen jullie. Geniet nog even van de laatste paar dagen. En we hopen jullie donderdag na een goede reis weer heelhuids terug te zien op schiphol.

• 03 Januari 2007 - 10:20

Stenneke:

hoi luitjes.
    Alvast een gelukkig nieuwjaar,en geniet van jullie laatste dag daar!!
    Nog even en dan staan jullie weer op nederlandse bodem.
    Een goede terugreis en dat nieuwe jaar officieel inluiden zal jullie wel lukken haha.
    Groetjes vanuit odijk en het was leuk om jullie avontuur een beetje mee te beleven.doei doei