USA trip - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van tcusa - WaarBenJij.nu USA trip - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van tcusa - WaarBenJij.nu

USA trip

Door: Timo & Chris

24 November 2006 | Nederland, Amsterdam

Hee mensen,

13 december vliegen wij naar Miami om van daaruit met een een cabrio de staat Florida te gaan ontdekken. Wat gaan we doen daar:
- nightclubs in miami
- hollywood boulevard
- miami beach
- disney world
- key west
- hollywood
- everglades (alligators, moeras)
- movieworld, etc

23 december vliegen wij van Florida naar New York om daar de kerstdagen te verblijven. 26 december gaan we met een SUV vanuit New York rijden naar de Niagara Falls om van daaruit naar Washington te rijden. Daarna rijden we weer naar New York om daar het nieuwe jaar in te luiden op Times Square !!! :) >> Cheers!

• 25 November 2006 - 19:38

Jeroentje P.:

He gasten,

Veel plezier met al jullie activiteiten en hopelijk begin jan. weer veilig thuis.

Mssl Jeroen

• 25 November 2006 - 19:50

Wilfred:

Heey chris en timo!

Alvast veel plezier met het naar toeleven ;-) Als ik het zo lees word die reis super vet!

Chris, bedankt voor het lenen van jou kamer @ IBB, natas en je geld! :P

zorg jullie elke paar dagen voor wat foto-voer? :D

GR Wilfred

• 26 November 2006 - 14:19

Ouwe:

He players!

Wat leuk dat jullie een heel plan hebben gemaakt ! Goed voorbereid hoor ;) Nu maar hopen dat de auto t houdt..

Chris, wel fijn dat we nu je vriendin, je broertje en zijn herrie mogen lenen. Dat wordt vast gezellig..

Maargoed, veel plezier in the states, denk aan de lijn en kom heelhuids terug !

Groeten

Jeroen

• 26 November 2006 - 19:54

Jean-Pierre:

Leuk zo'n site...
    Wordt vast een mooie trip. Heel veel plezier alvast

Groetjes,

• 26 November 2006 - 20:02

Sarah:

Haaaaaiiii mensen,
    jaja ze hebbe daaro haaien ;) Maar eh super veel plezier!!! Ook nog n beetje cultuur?!@ wow
    Super
    Bye (K)(K)(K)..
    ik hou natas wel ff bezig :D

• 27 November 2006 - 19:38

Marleen:

He feestbeesten,

Natuurlijk ook vanuit het Hoge Noorden heel veel plezier gewenst aan de andere katn van de oceaan. Schrijf de site maar vol, want ik blijf graag op de hoogte :)
    Heel veel plezier!

Groetjes Marleen

• 28 November 2006 - 17:38

Theposter:

heey jongens wens jullie heel veel plezier daaro ik zal jullie missen:P maar we spreken je gouw weer theposter

• 09 December 2006 - 14:40

Motorfreak:

Heey Kerels,

Heel veel plezier daarow. Enne geniet van de .... :D

Grtz,, Kevin

• 10 December 2006 - 14:40

Rian:

Ik wens jullie veel plezier jongens!

Ik zal jullie volgen via deze site! Wel fotos neer zetten he

Kus Rian

• 11 December 2006 - 18:24

T-MO:

O O wat een reacties allemaal, supercool man!! Tis bijna zover, eindelijk geen last meer van ons:P voor 3 weken op zen minst. We gaan proberen de site een beetje up to date te houden. Dus we spreken jullie....

Greetz

• 11 December 2006 - 19:03

Carolien:

Nou chris en T-MO-T, tis bijna zover en dan gaan jullie naar de usa. Veel plezier en ik zal de site in de gaten houden. Ben benieuwd naar de verhalen. Tot snel

Veel liefs Carolien -x-

• 13 December 2006 - 07:25

Natas:

hee lieve chris en knuffelbeer timo :P

Hoop dat jullie veel plezier hebben en veilig over vliegen, zal vast wel lukken. Had gister ff een dipje vanwegen afscheid, nu nog steeds, maar dat komt wel goed. In de kerstvakantie veel afleiding zoeken.
    Ik hou heel van van je chris, ook van jou timo :P, you both shall be mist here in holland!

knuffels van natasja

• 13 December 2006 - 07:26

Natasja:

even over staat nu vaag:
    ik hou van je:D

• 16 December 2006 - 20:48

Roytje:

HA chris cross en playertje timo :D

en en en HOE(?)is het daaro aan de andere kant van de grote plas ?:D
    alles rustig verlopen en hoe voelt het nu om daar te zijn ?
    nou ik begin hiero eindelijk een beetje bij te trekken na een heel jaar mister vissers in de buurt te hebben gehad,3 hele weken rust :P
    doe rustig aan de komende 2.5 week en doe geen dingen die ik ook niet zou doen mmm JA wat zou dat zijn :D:D
    OOWWWWW wat is dat nou hiero al bekeuringen binnenslepen en daar gewoon verder gaan :0 dussss owke T-MO-T style :P
    have fun gastjes en tot na 4 januari 2007 !!

VROEMMMMMM ---> FLITS!!!!!

greetz master kok roy:D:P