Update from USA - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van tcusa - WaarBenJij.nu Update from USA - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van tcusa - WaarBenJij.nu

Update from USA

Door: Timo & Chris

19 December 2006 | Verenigde Staten, Orlando

Heeeeeeeellllllooooo Peoples,

Eindelijk ff internetcafe opgezocht, beetje tijd ingepast in ons drukke schematje;) Het is hier echt super, super gaaf!!! We zijn dus in Key West geweest, voor de duidelijkheid, nog niet met dolfijnen gezwommen, planning is om dit in miami nog te gaan doen, maar zoveel leuke dingen, dus niet zeker. Wel gesnorkeld, met vissen en koraal en gekajaked, waar we haaien hebben gezien (kleintjes dan wel, maar toch haaien;)) "s avond rollen over duval street zoals ze dat daar noemen. Doorgereden naar everglades, daar airboatride genomen, vet veel gators gezien, echt super weer. Snappy vastgehouden zoals op foto's te zien is. Daarna doorgereden naar Orlando, via de westkust van florida, disney world aangekomen en GRATIS naar binnen in het magic kingdom;), dat hadden we maar weer ff gefixd. Volgende dag Seaworld gegaan (Shamu en shit, echt mooie shows en vissen en zoogdieren) Dag daarop naar Universal studios en Island of adventures (2 parken in 1 dag, vet gaaaaf!!!) Vandaag naar Wet and Wild, superwaterpretpark, ff "relaxed" dagje (of niet:P) Morgen Disney, de andere parken (epcot, animal Kingdom, Mgm studios) das dus 3 in 1 dag. Dag daarna Bush Gardens, met de hoogste achtbaan ter wereld!! (of in ieder geval in Florida:p) en daarna Richting beaches oostkust, miss JFK Space Center, maar zeker miami:D, Daarna New York stories....Overigens nog heel erg bedankt voor alle coole reacties. WE hopen er nog meer te zien :)

So See Ya
Love Ya
And Bye
Greetz To All

• 19 December 2006 - 16:34

Kiki En Andre:

Leuk weer wat van jullie te horen. Zo te lezen hebben jullie het razend druk. Nog wel tijd over om te slapen? Super zijn ook die foto's. Nog veel plezier en de groeten van ons hier.

• 19 December 2006 - 18:32

Marleen:

Wat beleven jullie veel in zo weinig dagen. Bijna niet te geloven dat het kan, maar bij jullie kan altijd alles. De foto's zijn niet alleen leuk om te zien, maar geven ook iets meer duidelijkheid dan mijn eigen gevormde beelden. Jongens, heel veel plezier nog in de komende 2 weken. Op naar het volgende verslag ;)
    Groetjes,
    Marleen

• 19 December 2006 - 18:52

Natasja:

Wat lief is snappie, echt een schatje. Echt leuk om zo even amerikaanse sfeer te proefen met die foto's, leuke afleiding tijdens proefwerkweek :P mis jullie allebei heel erg. Alvast een superkert gewenst, veel dennekusjes xxx

• 19 December 2006 - 19:27

Kitty,John & De Res :

Hoi Timo,volgens mij hebben jullie het reuze naar jullie zin,ga lekker door zo.Rocky vroeg zich af of Snappy bijt.groeten van ons allemaal en tot in het nieuwe jaar

• 19 December 2006 - 20:10

Jeroen (2.04m):

He T&C,

Volgens mij genieten jullie daar met volle teugen! Goed om te horen! Hou ons op de hoogte en geniet lekker verder.

Greetz Jeroen P.

en alvast een Merry Xmas!

• 20 December 2006 - 00:01

Ouwe:

Hee gasten!

Pfff, wat een activiteiten allemaal, drinken jullie allemaal 2liter cola bekers om t vol te houden ? Maar wel vet allemaal hoor, foto's zien er ook cool uit. (respect voor foto5 Timo ;))

Geniet er nog maar ff van en alvast fijne kerst daaro !

Groeten,

Jeroen

• 20 December 2006 - 09:22

Vanessa En De Rest:

zo te zien hebben jullie het idd heel -erg naar je zin.
    fijn datjullie even tijd hebben vrijgemaakt om ons op de hoogte te houden.
    geniet maar van de rest van jullie reis en een hele fijn kerst en een fijn oud en nieuw gewenst daar doe voorzichtig en tot over 2 weken.

groetjes vanessa arie en de kids

• 20 December 2006 - 22:26

Chroos:

Hey jongens, liep ik vorige week nog met jullie door Utrecht te slenteren op zoek naar een spijkerbroek.. ( zit ie goed, Chroos? )en nu zijn jullie echt zoveel kilometer verderop... De verhalen en fotos klinken echt zo leuk! Jullie beleven echt zo veel, en tis leuk om te lezen, maar hoor het graag in real life wanneer jullie weer terug zijn!!! Heel veel plezier en ik zie en lees alle belevenissen wel! Groeten en een kus, Chroos

• 22 December 2006 - 16:34

Kiki En Andre:

Nog een dag en nacht Florida en dan op naar New York. Goede vlucht toegewenst. Laat ons maar snel weer wat foto's zien.Heb er ruimte voor gemaakt. En alvast fijne kerstdagen. Groetjes uit Amersfoort

• 22 December 2006 - 18:59

Marjolein:

het klinkt allemaal helemaal te gek!!
    Geniet ervan