Aangekomen in the USA - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van tcusa - WaarBenJij.nu Aangekomen in the USA - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van tcusa - WaarBenJij.nu

Aangekomen in the USA

Door: Timo & Chris

13 December 2006 | Verenigde Staten, Miami Beach

Dag peoples!!!

Het is zover, we zijn aangekomen in de States!!!:D:D:D Het is hier nu half elf plaatselijke tijd, we zijn zo gaar als wat van het vliegen en alles. Ingecheckt in het hotel, is echt relaxxxeed... Mooi meteen aan het strand, morgen gaan we het strand bezichtigen, de pier en de boulevards, daarna rijden we door naar Key West. Daar blijven we een nachtje slapen, misschien met dolfijnen zwemmen, duiken... Daarna staan de Everglades op het programma!! Hier gaan we met een airboat alle krokodillen het water uit blazen..;) Vandaag de Cabrio opgehaald, echt geweldig joh, een chrysler sebring, lekker pittig, en dakloos:P binnen 5 seconden, echt lekker, vooral met de temperaturen hier;) We reden vanaf het vliegveld naar het hotel (al zoekend en integrerend in het verkeer van USA) toen kwamen we bij een tolweg, omdat we geen cash hadden volgden we de route "no cash", blijkt het dat je hier een pas voor moet hebben... en nu dus waarschijnlijk geflitst, maar dat wordt als het goed is door Alamo (car rental) opgelost. Echt vet stoer over die boulevard, twee jochies uit nederland, lekker relaxed, met muziekje op, toeren... SUPER!! Foto's kunnen we nog niet uploaden, geen kaartlezer in de buurt op dit moment. Komt nog!

We gaan zo maar eens een beetje nachtrust pakken, enne tot horens peoples!!

Greetz Timo en Chris, live @ Newport Beachside Hotel, Miami Beach!!!!!!

• 14 December 2006 - 08:48

Vanessa:

hey jongens fijn dat jullie zijn aangekomen .we hopen dat jullie het naar je zin hebben.genieten jullie maar lekker van jullie reis. en pas goed op jullie zelf groetjes ARIE VANESSA DOMINIQUE KAYLEIGH EN DAMIAN.

• 14 December 2006 - 12:53

Wilfred:

Goeiemorge! ;-)
    Leuk om te lezen dat jullie het ontzettend naar jullie zin hebben! Geniet ervan! Gooi je hier snel wat foto's op? ;-)

Gr Wil

• 14 December 2006 - 14:47

Marleen:

Hey boys
    Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Maareh, hebben jullie daar mooi weer ofzo en proberen jullie ons jaloers te maken? ;) Ben natuurlijk net als Wilfred erg nieuwsgierig naar de foto's, dus laat die maar komen. Doei!
    Marleen

• 14 December 2006 - 21:50

Thea & Hans:

bedankt voor het bericht, gelukkig zijn jullie goed aangekomen, goed verblijf verder,

groetjes en kusjes thuisfront

• 16 December 2006 - 10:33

Stenneke:

hoi luitjes.
    Hoop dat jullie genieten daar en er wat moois van maken !!!
    Maar dat zal wel lukken haha
    groetjes van ons allemaal en tot horens

• 17 December 2006 - 10:37

Kim:

haii T&C,

Blij dat jullie heel aangekomen zijn, viel de reis een beetje mee?
    Hoop dat jullie supertijd hebben daar, maar daar hoef ik me vast niet druk om te maken;)

xxx

• 17 December 2006 - 12:09

Marjolein:

Heey Gassies;)
    Fijn dat het zo goed gaat!! Hoorde van Joost dat jullie met dolfijne hebben gezwommen!! Echt te vet gewoon!! Timo ik ga je missen donderdag bij Angerfist;) maarja jij hebt natuurlijk wel wat anders te doen;)
    Veel plezier nog he!
    Kus Kus Marjolein

• 17 December 2006 - 21:52

Floor:

he chris en timothy!

echt suprr cool!ben echt benwieuwd naar jullie fotos!veel plezier!

• 18 December 2006 - 16:39

Wilfred:

Leest onderaan deze berichten:

"Dit dagboek heeft in totaal 652 (!!!) pageviews en
    is onderdeel van WaarBenJij.Nu "

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat niet alleen ik zit te springen om een nieuwe verse update MET foto's!! ;)

Chris: kamer @ IBB bevalt prima! :)

Grtz

• 18 December 2006 - 19:37

Danielle:

Heeej lieverdjes vermaken jullie je nog!:):)
    Timo we smsen! ;)

Kusss!

• 19 December 2006 - 13:06

Theposter:

joo jongens heel veel plezier daar beetje laat maar liever laat dan nooit en ik wacht op die foto's van britney hoor timo;)